Vybraný příspěvek

** ,,8" **

Řekni: ,, 8" ~~ **osm** ~~ Polibek dej..  ~~ **komu ? ** ~~ ,,ŠOSům"..  .. Kosím.  ~~ Proč ?  Aby pršelo,  aby vozy vozily TO, co ...

neděle 4. října 2020

,,Off~Line", aneb i: jak použít třeba "Ježíška" a jej i pokoutně Rádoby zahodit.. Zprotivíme se Mu tak, že se zahodí sám.. KLASIKA ta.."ŽEN"..Česká.

 Česká televize
ČT 24 furiantští
a přejí.. 
..,,za kecy do KLECÍ "..
jak i malebně říkají.. 

..po té prý že: 
,,komik s polonahým zadkem" na obrazovce, vedle něho kousek: 
jakési ,,sex gumové báby.."
.. torzo pryže.. 

..rádoby provokatéři, provokatérky..TI.. emocí..
a
myslí SI asi, že jsem to dokoukal. Nikoli. 

Kdo že si to slíže ? 
Zabetonovanej fašismus 
Rádoby i Vámi podprahovej ten.., prej že.. ,,pryže" 
Máte ode Mne zase
,,.. ČT24.." Off. 

A je **Mi** Líto
společnosti České, světa, 
kterou fašismem svým pokoutně podloudně plezírním, krmíte. 
A nejen Vy. 
Ale jak jsem si všiml, 
Také TV Barrandov, byť i jinak tématicky..například reklama i na jedy typu čokolády s třtinový cukrem a vzápětí s reklama i na farmaceutika..(nejen však).

JE mi líto, 
v jakém stavu úpadkovém se nachází základní tón Váš, úpadku morálky, 
vycházející personálně samozřejmě z Lidu. 

To, jste obrazově, jak zde uvádím, předvedli, je o tom více než vypovídající, 
a nemá to se životem, 
nic společného. Jen s bažinou Rádoby plezírností fašismu, jak jej lze pozorovat i vůkol.. 


~~
NO, A CO TENHLE:

!! ,,ZA FAŠISMUS, 
ZA FAŠISTICKÉ PLETICHY
DO PEKEL" !! 

~~
**Jesus of Nazareth**,
*nyní z Prahy*.. **Jiří**
~~~

~~~